Vueltina matinal de sábado

rumoroso

Well-Known Member
Buenes y pa variar...

Por si a daquién prúye-y, mañana de xuru vaya a tomar un café (bonu, y una tostada tamién, anque cola cantidá de tiempu que fai que non pasu pellí, lo más probable ye nun mela dean) a La Iguana sobre les 10:30 y ye probable que depués de una vueltina perhí pa volver comer a casa. Espero que la xefa acompáñeme (tou va depender de como me porte hasta entós). Como Mesa non tá nel foru, unviaré-y un sms (tampoco tien wassup) pa ver si apúntase.

Un saludu
 
no pares de sorprendeme rumo:complice:para no variar no puedo ir ,pero un placer leerte de nuevo.....
ya te apuntaste para la norteña?
un saludin.
 
Cago'n mi máquina ,bien pensé que taba borracho porque no entendía nada .

Fue imposible ,lo que es normal porque acabo de verlo ahora .

A ver si se va animando esto .
 
no pares de sorprendeme rumo:complice:para no variar no puedo ir ,pero un placer leerte de nuevo.....
ya te apuntaste para la norteña?
un saludin.

Aún no me apunte porque esta por ver que pueda... Por cierto, me alegró verte el otro día, magar que fuese un minutín. Ya sabes donde encontrarme entre semana.

La parada en la ruta:
paniz.jpg


...y en formato panorámico https://plus.google.com/107702463124751365168/posts/1Y1mcjb22ZF

Cago'n mi máquina ,bien pensé que taba borracho porque no entendía nada .

Fue imposible ,lo que es normal porque acabo de verlo ahora .

A ver si se va animando esto .

Ye lo que tien tar faciendo un cursu de llingua :lengua_fuera:
 
Última edición:
Hooola !

Esi lenguaje tuyu no lontiendo muy bien, pero malegro muncho de leete por aqui de nuevo.

Toi en Santiago (si, de Chile...) y quédame un poco a desmano pa dir, pero hay que organizar algo pal finde del 16/17 que tare por alli.

Nun vayas fallame, que tengo ganes d´atopate neno.:complice:

Lucho
 
Mucha Llingua y todo eso, pero lo de La Iguana, tempranucu pa volver a comer veo que no cambia..., así me gusta, más rodar y menos falar. :complice:
 
Atrás
Arriba