Saludos desde la provincia de Lérida

queraltcan

FH SUPPORTER
Hola buenas,
acabo de registrarme en el foro y me presento.
Soy Xavier y vivo tocando a Tàrrega (provincia de Lérida), y desde esta semana me incorporo al mundo Harley con una Street 750.
Hasta el último momento estuve dudando entre una Sportster 883 y la Street, pero cuando la probé, ya no me hizo falta probar la 883 para saber que esa era mi moto.
Me gustó mucho tanto por su comportamiento, muy manejable y con potencia, cómo también por su diseño, un poco más alejado de la linea custom clásica y de los cromados, que aunque era lo que siempre había tenido hasta ahora creo que va más con mi personalidad y esto.

un saludo a todos y supongo que ya nos veremos!
:me_pregunto_que_ocu
 
Eso es lo importante, que hayas dado con lo que a ti te llega.

Bienvenido y a disfrutarla :contento:
 
Home, la segona harley de Verdu, la primera la meva, de quina casa ets? Jo de cal barril, la Honda del de Andorra no conta que es del Japò.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bones!
Jo visc a Verdú de fa 12 anys, no sóc nascut allà. Visc on era cal Ribé, però a la casa nova del fill, no a la vella, a la que dóna mirant cap a Tàrrega.
 
Per cert, el conce de Lleida que tal esta, estic pensant de deixar-la allà pero no conec cap taller per fer les revisions, gràcies.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo no et puc aconsellar del concessionari de Lleida, doncs no l'he dut mai. Quan va ser el moment de dur-la a algun lloc, vaig trucar per telèfon tan a Lleida com a Tarragona, doncs jo treballo més enllà de Cambrils, i sincerament no hi ha punt de comparació en l'atenció que vaig rebre d'uns i altres...
Des de llavors, qualsevol cosa que he tingut sempre l'he dut a Tarragona, i 100% recomanable en tots els sentits, així doncs de Lleida no et puc donar cap opinió tret de l'atenció que vaig rebre per telèfon que va ser pèssima.
 
Atrás
Arriba